KODĖL NIEKAS NEPAKLAUSĖ ANDRĖS? (beveik detektyvinė istorija) IV dalis

Greta linkstančiom kojom prisiartino prie Sonatos su Andre, ir nedrąsiai prisėdo ant kėdės kraštelio.
- Taip, klausau tavęs, - mandagiai pastebėjo.
- Sonata, galima, aš, galima, man, nu galimaaaaa? – suspurdo kėdėje Andrė.
- Gerai, varyk, klausinėk tu, - nusileido Sonata.
- Kodėl tu nužudei Ganą?! – riktelėjo Andrė.
Greta loštelėjo atgal, Sonata užvertė akis į lubas ir atsiduso.
- Žinai ką, Andre, - nutarė ji. – Gal geriau šįsyk aš pakalbėsiu. – O tu užkaisk vandens ir padaryk man arbatos, gerai?
- Gerai, gerai, aš tuoj, - ir Andrė nustraksėjo tolyn.
- Betgi nėr elektros, kaip jinai tau tą arbatinį užkais? – pastebėjo Greta.
- Aš tai žinau, kad nėr, - numojo ranka Sonata, - bet kol jinai susivoks, mes turėsim šiek tiek laiko ramiam pokalbiui.
- Aš nenužudžiau Ganos! – pareiškė Greta. – Išvis nesuprantu, kodėl esu įtariamoji, aš nieko niekam nepadariau, ir visa tai, mano manymu, yra didelis nesusipratimas. Prašyčiau leisti man eiti.
- Na, kai aš nutarsiu, tai ir leisiu, - pareiškė Sonata. – O, jei jau taip esi apstulbus, tai galiu ir paaiškinti, kodėl tu įtariamoji. Kodėl tu visą vakarą spoksojai po stalu ir kodėl nebendravai su Gana? A?!
Greta tankiai sumirkčiojo.
- Nežiūrėjau aš po jokiu stalu, - paneigė ji. – Ko man po tuo stalu?!
- Ir aš nežinau ko, todėl ir klausiu. O, kad tu žiūrėjai, tai yra užfiksuota liudininkų parodymais. Taigi, kartoju klausimą – į ką tu ten žiūrėjai?
- Į ką į ką...., - pasimuistė Greta. – Į kojas aš žiūrėjau.
-O kas kojoms? – Sonata pasilenkė ir atidžiai nužvelgė Gretos kojas. – Normalios kojos.
- Ne kojos, - prunkštelėjo Greta. – Į basutes žiūrėjau. – ir ji kilstelėjo pėdą, pademonstruodama Sonatai savo apavą.
- Oi, kokios fainos! – įvertino Sonata. – O dizainas koks....įdomios tokios...nu, bet, ne, rimtai – labai simpatiškos. Kur pirkai?
- Žinai, radau per išpardavimą, dar ir nuolaida...! Tiesiog fantastiškai pasisekė. Nes buvo likus tik viena pora, ir ėmė staiga pasirodė, kad tai mano dydis. O man su dydžiu amžinai problemos, vis nebūna normalių basučių mano dydžio, tik kažkokios paauglinės. O pirkau, žinok, visai ne Lietuvoje, nes, argi čia įmanoma ką nors surasti už normalią kainą.....
- Tai, aišku, - pritarė Sonata, - kainos čia užkeltos nežmoniškos....Bet tai ir pasirinkimas skurdus koks....
- Aha, liūdesys, - palingavo galvą Greta. – Todėl ir sakau – pasisekė man, kaip aklai vištai grūdą rast. Ir čia, Vilniaus gatvėse tikrai nemačiau nieko panašaus.
- Tai jau tikrai, kad čia ir nesutiksi, jos gi tokios įdomios...Ech, ir aš tokių norėčiau, - atsiduso Sonata. – Na, bet mano dydžio tikrai nebus. Man taip nepasiseka. Tikrai, galėčiau įsimylėt tokią avalynę.....
- Aš, žinok, ir įsimylėjau, - sutiko Greta. – Tokios mielos jos man, tokios fainuolės. O nešiojasi kaip gerai! Nei trina, nei spaudžia, tiesiog kaip ant mano kojos darytos...ir nieko ta Gana nesupranta apie jas, jei taip šnek......, - staiga užsikirto Greta.
- Nagi nagi, - šaltai šyptelėjo Sonata. – Tai kokį ryšį turi Gana su tavo basutėm? Ką jinai joms padarė? Apmindžiojo jas? Todėl tu įsižeidei? Ir todėl tu žiūrėjai po stalu visą vakarą? Ir nebendravai su Gana?
- Ir todėl tu ją nužudei! – paskelbė Andrė išdygdama ties Sonata ir tiesdama jai puodelį. – Va, tavo arbata.
Sonata tylėdama nužvelgė Andrę, paskui įsmeigė žvilgsnį į puodelį.
- Kas čia? – lediniu tonu pasidomėjo.
- Arbata, kas dar, - gūžtelėjo pečiais Andrė. – Prašei gi.
- Tai iš kur tu gavai karšto vandens?
- Oi tiksliai, - pliaukštelėjo sau kakton Andrė. – Aš gi visai pamiršau, kad neįmanoma vandens užplikyti. Bet tai aš ir neplikiau, užpyliau taip iš arbatinio vandens. Ai, nieko, išgersi.....Taigi, Greta, - tu dėl kažkokių basučių....beje, labai žavios basutės. Gaila, kad kulnas per aukštas....Kur pirkai? Kiek kainavo?
- Cit! – riktelėjo Sonata. – Netrukdyk! Na, Greta?
- Ką Greta, ką Greta, - įsižeidė Greta. – Gana šįvakar pasakė, kad labai keistos basutės, kad kiek kvailai atrodo ant kojos. Viskas. Todėl visą vakarą aš ir žiūrinėjau, ar tikrai taip ir yra. Ir nieko ta Gana nesupranta basutėse. Nes jau vien į jas pažiūrėjus, matosi, kad jos skirtos Asmenybei. Ne šyrpotriebas visgi..... Ir, apskritai, aš visada stengiuosi savo apranga bei avalyne išreikšti savo požiūrį į pasaulį, savo mintis, nuotaikas...O rengtis bet kaip, kad tik gražu būtų ne, per banalu man...nes, mano manymu, kiekvienas iš mūsų taip ir informuojam aplinką, Kas Mes Tokie Esam.. , vieni tai daro sąmoningai, kiti nesąmoningai.......Kaip jūs manot, merginos?
Sonata atidžiai apsižiūrėjo savo sijoną, bandydama įspėti, kokią jos nuostatą pasauliui praneša baltos gėlytės mėlyname fone..
Bet Andrė nesileido išmušama iš tyrimo vėžių:
- Todėl tu ją ir nužudei, taip? Iš didelės meilės basutėms? Be to – tu gi sėdėjai šalia. Ką veikei visą vakarą ir ką darei prieš pat užgęstant šviesai?
- Nieko aš neveikiau. Tą patį, ką ir visos. – atrėžė Greta. – Sėdėjau, šnekėjau. Kai tik dingo elektra.....na, prasidėjo tokia mini panika, aš, atrodo, pakilau nuo stalo....kažkas kažkuo mane apipylė....
- Šiandien įžeidė tavo basutes ir apipylė sijoną, suprantu, kad galima taip įsiusti, kad ėmei ir nesukontroliavai savęs...., - palingavo galvą Andrė.
- Gal baik tu...., - susinervinusi pakilo Greta. – Aš su Gana net nesipykau. Ir ne aš, beje, dieną, prie viešbučio, jai riktelėjau „Ne tavo reikalas!“. Tokiu gan griežtu tonu.....
- O kas taip pasakė? – susidomėjo Sonata mostu užčiaupdama Andrę.
- Aušra. Išgirdau netyčia. Stabtelėjau už kampo telefono ištraukt iš rankinės. Jos manęs nematė. Gana kažką pasakė Aušrai, o ta jai atrėžė atgal.

Nespėjus nei Andrei, nei Sonatai sureaguoti, kitame stalo gale pasigirdo isteriškas Daivos Šūksnis:
- Dieve mano! Ji dingo! Jos nebėra! Aš visur jos jau ieškojau!

Tekstas Andrės

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 12:24)  

Nu man tas galabaliukas su arbata kol kas topinis :))))Jau Andrė ten labai tikroviška :DDD

Greta –   – (2010 m. spalio 28 d. 12:31)  

A kodėl Rasa jau trečią seriją komentuodama žino, ks ten Daivai prapuolė, apie ką mes sužinosime tik penktoj daly??? :)
Kaži, katra Greta yra prototipas :D

Daiva –   – (2010 m. spalio 28 d. 12:32)  

ir ko ta Daiva ieško?ko ji ten isterikuoja,tuoj įtariamoji pataps.
Daiva,sėdėk tyliai
:D

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 12:36)  

O man labai patiko tas moteriškumas visame kame. Nu taip natūraliai ten žmogžudystės tyrimas perėjo į basučių tyrinėjimą! :-DD O ir Greta nepakartojama su savo žiniomis pasauliui :-DD Patinka man visos jos užvestos temos ir ši - nebuvo išimtis :-)

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 12:36)  

Oi nu ta Rasa!!!! Jin matai į redaktores įsiprašė, nu bet jaučiu reikės atleist ją iš pareigų :DDDD Aš jau jos komentarus visus redaguoju, ale vat prasprūdo man tas faktas irgi :) Nu bet jau nebėr to komentaro jau :) Rasa nepyk :)

Aha dabar atsiras intriga kuri prototipas, bus ką pagalvot dar :)

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 12:38)  

Greta, nieko aš nežinau. Pas tave kažkokie ekstrasensoriniai gebėjimai atsiveria. Audrės įtaa, ne kitaip. Sonata, tu atreipk į tai dėmesį, mažu keisk padėjėją, gal greičiau viskas pajudės, nei su ta... Barmene.

Prototipas - tu, aiškiai :-)

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 12:51)  

Rasa o iš kur tu žinai kuri čia Greta komentarą parašė :DDDD

O kad prisidirbai su komentavimu irgi faktas :DDD

Andrė  – (2010 m. spalio 28 d. 12:52)  

Nu, vat, mąstau, ar aš tikrai taip virčiau arbatą. ir man atrodo, kad greičiausiai šitaip padarytų Rasa. Tiesiog akivaizdu. :D

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 12:55)  

Nu todėl, kad man aiški ji. A tu, jei nori, žinok, kad kad kita Greta arba visai ne Greta.

Po 10 kartų kiekvieną komentarą peržiūriu ir tik paskui pamatau, kad vistiek raidžių trūksta.
O tu dar sakai, kad ir redaguoji visus... :-( Vsio. Daugiau nebesižioju išvis. Nedano.

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 12:58)  

Tai kuri tekste aišku, bet kuri dabar komentarą parašė, tagi ne :) o tu atsakai, kad prototipas - tu, o vat kas tas tu :)

Tai praleistos raidės mažiausia blogybė gi :DDD

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 13:07)  

Nu tikrai nustebčiau nesvietiškai, jei paaiškėtų, kad paskutinis komentaras ne tos pačios gretos, kuri komentavo anksčiau.

Nu tai supratau jau, supratau. Todėl ir sakau, kas vsio, toliau tik tyliu.

O jei tu būtum gera konspiratorė, čia šitos Rasos padarytos blogybės, kuri galėjo praslyst pro visas likusias nė nepastebėta, nebūtum čia tiek akcentavusi ir žvengusi, vo. Be be be...

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 13:20)  

O aš kokiais 95 proc. tikra kad kitos :))))

:DDDD

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 13:25)  

Nes tai kitai nusiuntei nuorodą į šį detektyvą?

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 13:39)  

Taip ir žinojau. Ale tai nebūtinai kažką reiškia(bandau mąstyt Holmsiškai, ad į temą būtų) ,todėl dar turu vilčių, kad teisi aš :-D

Greta –   – (2010 m. spalio 28 d. 13:44)  

:D:D
Visus komentarus mano vardu parašė viena ir ta pati :P

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 13:49)  

:)
O kodėl,Gretuk, dabar suabejojai kas prototipas ?

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 13:53)  

Nu o ką aš sakiau!!! Na niekaip negalėjau patikėt, kad tai - jau kito žmogaus žodžiai, niekaip. Jie buvo gryn Gretos, tos ir jokios kitos. Fuuu... Jau bevei savo gebėjimais suabejojau per tą Sonatą. Vsio. Dabar jau galiu ir ramiai tylėt :-DDD

Greta –   – (2010 m. spalio 28 d. 13:53)  

Šiaip gi paerzinti, kaip visada :D :D

Andrė  – (2010 m. spalio 28 d. 13:56)  

O, Greta užvirė naują Detektyvą :DDDDD

Ras, - nebus tavo pasisakymų, nebus ir tęsinio. Psio. Taškas.
Na, čia ir visoms taikoma, beje.

Greta –   – (2010 m. spalio 28 d. 14:04)  

:D :D kol susivokiau, kas ta Rasos paminėta Barmenė :)
Oi, negaliu :D

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 14:07)  

Bet kad jūs žinotumėt kokį man darbą su tais kometarais reikia nuveikt :D Sueina viskas į vieną email, tai paskui žiūriu kad ir praleistų komentarų yra,kurių nepaskelbiau, tai jau ką kalbėti apie trūkstamas raides ir visa kita :)))

Greta –   – (2010 m. spalio 28 d. 14:09)  

o kam dabar lengva :)
Bet už tai kokios Pareigos Garbingos!!

Sonata  – (2010 m. spalio 28 d. 14:10)  

Nu :DDD Svarbiausia visur kur :) Žiūrėk dar ir autorę su savo pareigom perspjausiu :DDDD Man tik keista kaip ji pati į tą barmenę nesureagavo :DDDD Andre, virtum, virtum :))))

Andrė  – (2010 m. spalio 28 d. 14:24)  

Na, pas mane kiti sąskaitų suvedimo metodai :P

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 14:27)  

O jėzau. Ne ne, aš šnekėsiu, taukšiu, beveik neužsičiaupsiu (man tai daug lengviau, nei tylėt. Netikslinsiu, kiek daug), tu tik tęsk.

Miargai ir jūs, girdit, nebandykit užsičiaupt, jei norit sužinot, kur dingo Gana, o tai dingsit visos, aišku?
Jumei, ką (į beveik tylinčias kreipiuosi)neaišku, kad detektyvas kuriamas MUMS (tu, Andre, patylėk, aš dabar kalbu), todėl, škia, mes negalime tylėt kaip sienos. Ar jūs norėtumėt šnekėtis su sienom? Ne. Nu tai kas neaišku? Aišku? Vansi, laukiam atsiliepimų, pastebėjimų, tikslinimosi, spėlionių ir viso kito, bo man jau vien save nusibodo skaityt :-DDD

Daiva –   – (2010 m. spalio 28 d. 16:19)  

tos kurios tyli,tos ir prisidirbusios :D

juratė jolanta –   – (2010 m. spalio 28 d. 21:30)  

Taip ir nesupratau: dingti ar nedingti? Tylėti ir tapti įtariamąja, ar vaizduoti tundrą?

Rasa –   – (2010 m. spalio 28 d. 22:45)  

Man po taurės vyno su nuovokumu kažkas... Kas ta Jūratė Jolanta? Kažkuri Jūratė, taip? (kad suklysčiau dar ir dėl šito, reiktų ne vienos taurės) Gal vilnietė? Nu taip smalsu paliko...:-)))

Vilma –   – (2010 m. spalio 29 d. 00:33)  

Ar aš dar gyva?
Ne,aš ten dingau,ne?
Man jau baisu.Išsižiosi perdaug,tuoj ant kilimėlio pas Sonatą...arba išnyksi kaip dūmas neblaškomas vėjo...
Vis tik...man reikia išgerti :DDD

Gana –   – (2010 m. spalio 29 d. 12:08)  

Na tai kada nors maza uzuomina bus kur ta Gana dingo? Nes kad ji nuzudyta, as netikiu

Vilma –   – (2010 m. spalio 29 d. 20:54)  

Aha,aš ir netikiu. Va,matau,Gana rašo. Greit pasisakai,kur buvai?

Jūratė Jolanta –   – (2010 m. spalio 30 d. 19:26)  

Kodėl šioje istorijoje nieko nėra apie kvepalus?
Gal kvepalai padėtų atskleisti Esmę

Rašyti komentarą

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Blog'o tikslas

A – joks.

Tiesiog – literatūriškai padailinta ir iliustruota gyvenimiška statistika.

Nepriimkite nei tekstų nei vaizdų asmeniškai, tai tik mūsų subjektyvi nuomonė apie įvairius gyvenimo reiškinius.

Ieškoti šiame dienoraštyje

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP